Mapa portala English O nama > Podrška korisnicima   01 5999 918
Traži po     > Po zbirkama  Pomoć prilikom traženja  
IUS-INFO > Stručni članci > >
 

Stručni članci

Stranica 1 / 1
Dokumenti od 1 do 11 (od ukupno 11)
Naslov Datum
Ustrojavanje unutarnje revizije u jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave 1.12.2006
Prema čl. 137. st. 1. Zakona o proračunu, unutarnja revizija tijelo je proračunskog korisnika koje neovisno i objektivno utvrđuje ostvarivanje cjelovitih zadaća i funkcija proračunskih korisnika, upozorava na nepravilnosti i neusklađenost sa zakonskim i drugim propisima kojima je utvrđeno njihovo poslovanje te predlaže mjere za njihovo otklanjanje i mjere za unaprjeđenje poslovanja proračunskog ko...
Još o drugostupanjskom tijelu u postupcima radi ostvarivanja prava na pristup informacijama 1.12.2006
U „Informatoru“ broj 5308 od 19. siječnja 2005. godine te u broju 5327-5328 i 5332 od 26. i 30. ožujka, odnosno 13. travnja 2005. godine analizirali smo prijepor kome se podnosi žalba protiv prvostupanjskog rješenja o odbijanju zahtjeva za pristup informaciji koje donosi jedinica lokalne samouprave. Pritom smo iznijeli zaključak prema kojem je riječ o nadležnosti županije. Isto je stanovište iznes...
Mora li se poslodavac savjetovati s radničkim vijećem kada ne postoji ni vijeće, ni neki od njegovih ekvivalenata 1.12.2006
Prema čl. 132. (139.) Zakon o radu (Nar. nov., br. 38/95, 54/95-ispr., 64/95-ispr., 17/01, 82/01, 114/03, 30/04, 137/04 - proč. tekst, 142/03-ispr. i 68/05 – Odluka USRH - u zagradama navodimo numeraciju članaka prema pročišćenom tekstu Zakona o radu, objavljenom u Nar. nov., br. 137/04), radnici zaposleni kod poslodavca, koji zapošljava najmanje 20 radnika, osim radnika zaposlenih u tijelima drža...
Forma sporazuma o prestanku ugovora o radu 1.11.2006
Sporazum radnika i poslodavca, prema čl. 103.(110.) t. 5. Zakona o radu (u zagradama je numeracija članaka prema pročišćenom tekstu Zakona o radu, objavljenom u Nar. nov., br. 137/04. ), jedan je od načina prestanka ugovora o radu.
Kohabitacija nositelja izvršne vlasti i predstavničkog tijela na lokalnoj i područnoj (regionalnoj) razini 1.10.2006
Povod za analizu sadržanu u spomenutom tekstu bili su Prijedlog Zakona o izborima općinskih načelnika, gradonačelnika, župana i gradonačelnika Grada Zagreba te Prijedlog Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. Podsjećamo na temeljni okvir koji postavljanju spomenuta dva prijedloga zakona: a) župani, gradonačelnici i općinski načelnici biraju se neposr...
Koji se procesni zakon podredno primjenjuje na materiju Zakona o radu 1.10.2006
Zakon o radu (Nar. nov., br. 38/95, 54/95-ispr., 64/95-ispr., 17/01, 82/01, 114/03, 30/04, 142/03-ispr. i 68/05 – Odluka USRH) u najvećem je dijelu materijalnopravni propis, koji sadrži tek manji broj procesnopravnih odredbi.
Prijelazni lanac u jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave 1.9.2006
Najavljena reforma sustava lokalne i područne (regionalne) samouprave, koja se ponajprije odnosi na uvođenje neposrednog izbora župana, gradonačelnika i općinskih načelnika (počevši od idućih lokalnih/područnih izbora 2009. godine), razumijeva i određene reperkusije po prijelazni lanac u jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave (u nastavku teksta: samoupravne jedinice).
Dodatni standardi pristupa informacijama javnog sektora 1.5.2006
U "Informatoru" broj 5434 od 05.04.2006. te 5435 od 08.04.2006. godine predstavili smo Prijedlog Zakona o tajnosti podataka (u nastavku teksta: Prijedlog ZTP-a) i Prijedlog Zakona o informacijskoj sigurnosti te njihovu usporedbu s važećim Zakonom o zaštiti tajnosti podataka.
Smisao odredbe članka 106. stavka 2. Zakona o radu 1.4.2006
Prema čl. 106. st. 2. Zakona o radu (Nar. nov., br. 38/95, 54/95-ispr., 64/95-ispr., 17/01, 82/01, 114/03, 30/04, 142/03-ispr. i 68/05 – Odluka USRH, prema numeraciji u pročišćenom tekstu Zakona o radu (Nar. nov., br. 137/04), riječ je o odredbi čl. 113. st. 2.), poslovno i osobno uvjetovani otkaz ugovora o radu dopušten je samo ako poslodavac ne može zaposliti radnika na nekim drugim poslovima.
Sankcioniranje zlouporaba procesnih prava stranaka u parničnom postupku (1. dio) 1.4.2006
Zlouporabe procesnih prava stranaka popratna su pojava svih vrsta sudskih postupaka, a čini se da se zlouporabe u parničnom postupku i u ostalim građanskim postupcima u praksi događaju vrlo često, dok primjerena preventivna i represivna aktivnost sudova u najvećem broju slučajeva potpuno izostaje. Autor u radu izlaže osnove načela savjesnog korištenja procesnih ovlaštenja, uređenje procesnih insti...
Sankcioniranje zlouporaba procesnih prava stranaka u parničnom postupku (2. dio) 1.4.2006
Psihološki razlozi neprimjene općeg pravila o sankcioniranju zlouporaba ne mogu nikako biti ispušteni iz ovog izlaganja, premda o njima ne bi trebalo posebno govoriti. Sudačka dužnost podrazumijeva potpunu objektivnost, nepristranost i dosljednost u provedbi zakona i negativne pojave koje su vezane za poslove suca, ne smiju biti prepreka korektnom vršenju te dužnosti. Međutim, psihološki razlozi k...
<<  Prijašnja | Stranica: 1 | Sljedeća  >>

Prikaži SVE

Tip članka

Članak bez primjera obrasca(11)

Klasifikacija

1. DRŽAVNO UREĐENJE REPUBLIKE HRVATSKE(4)
2. PRAVOSUDNI SUSTAV(2)
7. NEGOSPODARSKE DJELATNOSTI(1)
9. RADNO PRAVO, ZDRAVSTVO, SOCIJALNA SKRB(4)

Datum

< Svi
2006(11)
> Travanj(3) > Svibanj(1) > Rujan(1) > Listopad(2) > Studeni(1) > Prosinac(3)

Autori

< Svi R

Autori

Rajko(11)

 
Postavi za početnu stranicu Spremi stranicu u favorite