Mapa portala English O nama > Podrška korisnicima   01 5999 918
Traži po     > Po zbirkama  Pomoć prilikom traženja  
IUS-INFO > Stručni članci > 5. GOSPODARSKE DJELATOSTI >
 

Stručni članci

Stranica 1 / 1
Dokumenti od 1 do 7 (od ukupno 7)
Naslov Datum
Pravni status maloljetnika u hrvatskom oglasnom pravu 26.6.2018
Oglasno pravo nije posebna pravna disciplina, pogotovo ne pravna grana, ali bismo ga mogli odrediti kao skup pravnih normi koje se primjenjuju na pravne odnose koji nastaju u svezi s oglašavanjem kao poslovnom aktivnošću usmjerenom na tržišni učinak kako prema samom oglašivaču - trgovcu tako i prema krajnjim konzumentima proizvoda ili usluga. Ove pravne norme sadržane su u različitim pravnim propi...
Nepoštene poslovne prakse u pravu Republike Hrvatske 9.6.2015
Iako se nepoštene poslovne prakse izravno ne odnose na relaciju jednog trgovca prema drugom trgovcu (Business to Business, B2B) nego na nepošten odnos trgovca prema potrošaču, ipak ovo poslovanje može štetiti i drugom trgovcu. Naime, ona ponašanja trgovca prema potrošaču koja možemo okarakterizirati kao nelojalna, ne odražavaju se samo u odnosu na potrošača determinirajući njegovu poslovnu odluku ...
Nedopušteno oglašavanje 22.2.2010
Oglašavanje kao suvremena poslovna aktivnost ima dalekosežne refleksije na privrednu poziciju potrošača i trgovaca. Kako oglašavanje bitno determinira nesmetano odvijanje tržišnih aktivnosti, ono oglašavanje koje se može okarakterizirati kao zavaravajuće odnosno nedopušteno ima za posljedicu određene pojave narušavanja tržišnog natjecanja.
Neželjena elektronička pošta 28.12.2009
Neželjena elektronička pošta (engl. spam) danas čini većinu komunikacije elektroničkom poštom. Korisnici elektroničke pošte pokušavaju se boriti protiv nje raznim tehnikama, a u pomoć im priskaču i njihovi pružatelji usluga koji sve više shvaćaju kako neželjena pošta i njima stvara štetu, ne samo zbog direktnih troškova u vidu zatrpanosti poslužitelja, smanjenja mrežne propusnosti, nego i zbog gub...
Kompjutersko pravo 30.11.2009
Informacijska revolucija je pojam kojim se označava povijesni zaokret u komuniciranju među ljudima i njihovim organizacijama i zajednicama izazvan određenim tehnološkim pronalaskom ili nizom tehničkih otkrića i odgovarajućih tehnoloških postupaka. Širi je pojam od izraza informatička revolucija.
Komparativno oglašavanje 1.2.2008
Komparativno oglašavanje uređeno je u Zakonu o zaštiti potrošača (Narodne novine 79/07, u nastavku: ZZP) u okviru Dijela III. – Nepoštena poslovna praksa. Iako ZZP obično pod nepoštenom poslovnom praksom podrazumijeva zavaravajuću poslovnu praksu i agresivnu poslovnu praksu, iz sistematike ZZP-a, ali i iz pravne prirode instituta očigledno je da i komparativno oglašavanje spada u nepoštenu p...
Nepoštena poslovna praksa prema novom Zakonu o zaštiti potrošača 1.10.2007
Potrebe daljnje harmonizacije hrvatskog prava s recentnim europskim pravom, kao i uočene manjkavosti i nedorečenosti Zakona o zaštiti potrošača iz 2003., inicirale su donošenje novog Zakona o zaštiti potrošača (NN, br. 79/07, u nastavku: ZZP) iz 2007., kao što je to praksa i u novim zemljama članicama Europske unije.
<<  Prijašnja | Stranica: 1 | Sljedeća  >>

Prikaži SVE

Tip članka

Članak bez primjera obrasca(7)

Klasifikacija

< Svi5. GOSPODARSKE DJELATOSTI
5. GOSPODARSKE DJELATOSTI(7)
   5.3. PROMET I KOMUNIKACIJE(2)
      5.3.10. Elektroničke komunikacije(2)
   5.7. TRGOVINA(1)
   5.8. ZAŠTITA POTROŠAČA(4)

Datum

2018(1) 2015(1) 2010(1) 2009(2)
2008(1) 2007(1)

Autori

ABCĆČDĐEFGHIJKLMNOPRSŠTUVZ Ž

Autori

< SviZlatović
 
Postavi za početnu stranicu Spremi stranicu u favorite