Mapa portala English O nama > Podrška korisnicima   01 5999 918
Traži po     > Po zbirkama  Pomoć prilikom traženja  
IUS-INFO > Stručni članci > 7. NEGOSPODARSKE DJELATNOSTI >
 

Stručni članci

Stranica 1 / 1
Dokumenti od 1 do 5 (od ukupno 5)
Naslov Datum
Punomoć u hrvatskom pravu 23.8.2010
Kako su rasle potrebe pravnog prometa rasla je i potreba da netko ne istupa osobno ili neposredno u određenom pravnom poslu, nego da tu osobu zastupa netko drugi. Tako je došlo do potpune afirmacije punomoći kao ovlasti koju netko daje drugome i time omogućava da npr. sklopi u Splitu ugovor u vrijeme kada se faktički nalazi u Moskvi, Montrealu ili bilo gdje drugdje na svijetu. Potrebu za primjenom...
Upravljanje u javnim ustanovama kulture 30.7.2010
Revizija zakonodavstva na području uređenja lokalne i područne (regionalne) samouprave u Republici Hrvatskoj iz 2007., 2008. i 2009., te razvoj situacije nakon posljednjih lokalnih izbora iz proljeća 2009., donijela je niz novih suvremenih demokratskom društvu bliskih rješenja u funkcioniranju i nadležnostima tijela i organa u okviru lokalne i područne samouprave, ali i niz otvorenih pitanja.
S kime ugovor o radu potpisuje ravnatelj javne ustanove? 28.6.2010
Propisi o ustanovama uređuju materiju imenovanja ravnatelja ustanove, ali ne i sklapanje ugovora o radu s ravnateljem, pa postoji pravna praznina u pogledu pitanja tko u ime poslodavca s ravnateljem potpisuje ugovor o radu? U razdoblju dok ovo pitanje ne bude uređeno posebnim propisima, autor smatra da je ugovor o radu s ravnateljem u ime ustanove ovlašten potpisati predsjednik upravnog vijeća, na...
Pravna zaštita ustavnog prava na privatnost, obiteljski život, dostojanstvo, ugled i čast 17.3.2010
Pravo pojedinca na zaštitu časti, ugleda, dostojanstva i privatnosti propisano je Ustavom Republike Hrvatske, kao i pravo na pristup informaciji i sloboda njezina protoka s ciljem izvješćivanja javnosti. Kako bi se održala stanovita ravnoteža u ostvarenju jednih i drugih prava zakonodavac je nastojao odrediti granice tih prava u odnosu na ona druga.
Poslovanje press-clipping agencija 20.1.2010
Pozicija subjekata društvenog, političkog, kulturnog, športskog i gospodarskog života u uskoj je korelaciji s njihovom medijskom prezentacijom. Kako je svaki subjekt poseban u vlastitoj i javnoj slici koja se o njemu stvara, tako i svaki medij u kojem se prezentira ima svoje specifične tehničke karakteristike, kao i svoje kreativne, oglašivačke, utjecajne posebnosti, limite i modalitete penetraci...
<<  Prijašnja | Stranica: 1 | Sljedeća  >>

Prikaži SVE

Tip članka

Članak bez primjera obrasca(5)

Klasifikacija

< Svi7. NEGOSPODARSKE DJELATNOSTI
7. NEGOSPODARSKE DJELATNOSTI(5)
   7.1. ZAVODI, USTANOVE(2)
   7.2. ODGOJ, OBRAZOVANJE I ŠPORT(1)
      7.2.7. Šport(1)
   7.5. MEDIJI, PRISTUP INFORMACIJAMA(2)

Datum

< Svi
2010(5)
> Siječanj(1) > Ožujak(1) > Lipanj(1) > Srpanj(1) > Kolovoz(1)

Autori

ABCĆČDĐEFGHIJK LM NOPR SŠTUVZ Ž

Autori

Kačer(1)
Marić-Ivanović(1)
Rajko(1)
Zlatović(2)

 
Postavi za početnu stranicu Spremi stranicu u favorite