Mapa portala English O nama > Podrška korisnicima   01 5999 918
Traži po     > Po zbirkama  Pomoć prilikom traženja  
IUS-INFO > Stručni članci > 4. GOSPODARSKOPRAVNO UREĐENJE >
 

Stručni članci

Stranica 1 / 1
Dokumenti od 1 do 11 (od ukupno 11)
Naslov Datum
Socijalno poduzetništvo 3.1.2017
Termin socijalno poduzetništvo pojavljuje se krajem osamdesetih godina prošlog stoljeća u Italiji i u drugim europskim zemljama. Pojava ideje i prakse socijalnih tvrtki povezana je s razvojem kapitalizma u 18. i 19. stoljeću, kada su osnivane grupe za samopomoć i druga udruženja vođena principima filantropije i milosrđa.
Intrapoduzetništvo 29.9.2016
Poduzetništvo je spremnost pojedinca ili više partnera da uz određeno ulaganje kapitala i preuzimanje rizika uz neizvjesnosti uđe u poslovni pothvat s ciljem stvaranja profita. Poduzetništvo je proces u kojem pojedinci pokušavaju ostvariti ideju bez obzira na resurse koje trenutačno posjeduju. Bit poduzetničkog ponašanja je prepoznavanje prilika i ostvarivanje ideja. Skupinu zadataka kojom se bav...
Kaizen - japanska poslovna filozofija 21.6.2016
Poslovni proces je niz logički povezanih aktivnosti koje koriste resurse tvrtke, čiji je krajnji cilj zadovoljenje potreba kupaca za proizvodima ili uslugama odgovarajuće kvalitete i cijene, u adekvatnom vremenskom roku, uz istovremeno ostvarivanje neke vrijednosti. Poslovni procesi su način na koji se poslovi organiziraju, koordiniraju i usmjeravaju kako bi se proizveo proizvod s određenom tržišn...
Japanski menadžment 25.2.2016
Menadžment postoji koliko i čovječanstvo, no kao pojam oko 150 godina. Menadžment je proces ostvarivanja ciljeva aktivnostima drugih ljudi. Posao menadžmenta tijekom povijesti se mijenjao, no, u suštini je ostao isti. Današnji menadžer ne razlikuje se puno od menadžera u prošlosti. Također se bavi vođenjem ljudi usmjeravanjem tvrtke ciljevima kao i nekada.
Upravljanje vremenom 10.12.2015
Ono što je svima nama dano podjednako je vrijeme. Svatko od nas ima istu količinu na raspolaganju. Svatko od nas ima podjednake šanse da ga dobro raspodjeli. Pa zbog čega izgleda kao da ga netko ima previše, dok ga neki imaju premalo? Kada čovjek kaže da nema dovoljno vremena za sve obveze koje treba obaviti, sve više do izražaja dolazi upravljanje vremenom. Današnje vrijeme karakterizira stalna t...
Korporativni identitet 15.9.2015
Korporativni identitet je osobnost tvrtke, a dizajniran je radi olakšavanja postizanja poslovnih ciljeva. Osnovne komponente identiteta polaze od misije i vizije, odnosno definiranih vrijednosti tvrtke, što čini osnovu za pozicioniranje, isticanje ključnih komparativnih prednosti, otkrivanje slabosti i definiranje održivih ciljeva tvrtke. U analizi i definiranju korporacijskog identiteta potrebno ...
Upravljanje odnosima s klijentima u bankarskom sistemu 11.6.2015
Banke su financijske institucije, odnosno kreditne ustanove koje se bave novčanim prometom odnosno prikupljanjem slobodnih financijskih sredstava, vrše njihovu koncentraciju i alokaciju kroz odobravanje kredita uz određenu kamatu. U definicijama ekonomsko-pravnog karaktera banka se definira kao tvrtka koja profesionalno, u vidu zanimanja, uzima i daje kredite radi ostvarivanja dobiti koja se sasto...
Menadžment rizika 16.12.2014
Menadžment se može definirati kao aktivnost kojom se vrše određene funkcije sa svrhom da se na efikasan način osiguraju, rasporede i iskoriste ljudski napori i fizički resursi u cilju postizanja određenog cilja, adaptacije na promjene ili planiranje budućnosti. Menadžment rizikom potiče iz USA, 50-tih godina prošlog stoljeća. Menadžment rizika (upravljanje rizikom) je prepoznavanje, procjenjivanje...
Coaching 31.10.2013
Coaching se pojavljuje devedesetih godina dvadesetog stoljeća u SAD-u i zapadnoj Europi kao odgovor na novonastalu potrebu u tvrtkama da se iz osnova promjeni do tada prevladavajući menadžerski stil i kultura ponašanja u poslovnoj praksi. Naime, do tada dominantna ‘kultura krivnje“ koja se poziva na strah i greške iz prošlosti počela je davati sve slabije rezultate. Postalo je jasno da zaposleni u...
Etika u poslovanju 30.7.2013
Suočeni s neizvjesnošću i financijskom krizom u poslovnom okruženju izazvanom nizom faktora od prelaska na nove tehnologije i industrije, nove proizvode i usluge, trendove, ponudu i potražnju, modu, svjetonazore, prijevare, obmane, koruptivna ponašanja itd., u fokusu svih tih naslova je ljudski faktor putem odlučivanja i procesa donošenja odluka. Sve više i više nameće se kao nasušna potreba i imp...
Platne kartice 22.1.2013
U cilju razvijanja bezgotovinskog načina plaćanja, bankarski sektor nudi različite vrste domaćih i internacionalnih platnih kartica. Jedna od najvažnijih prednosti uvođenja kartičnih proizvoda zapravo je pojava jedinstvenog sredstva plaćanja u cijelom svijetu.
<<  Prijašnja | Stranica: 1 | Sljedeća  >>

Prikaži SVE

Tip članka

Članak bez primjera obrasca(11)

Klasifikacija

< Svi4. GOSPODARSKOPRAVNO UREĐENJE
4. GOSPODARSKOPRAVNO UREĐENJE(11)
   4.1. GOSPODARSKI SUBJEKTI(9)
      4.1.1. Trgovačka društva, opći propisi(3)
      4.1.7. Organizacija, management(6)
   4.2. BANKARSTVO I PLATNI PROMET(2)
      4.2.2. Banke, štedionice, kreditne unije(2)

Datum

2017(1) 2016(3) 2015(3) 2014(1)
2013(3)

Autori

ABCĆČDĐEFGHIJKLMNOPR SŠTUVZŽ

Autori

< SviRaffaelli
 
Postavi za početnu stranicu Spremi stranicu u favorite